ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ,με κατοίκους εργατικούς , φιλόξενους , τίμιους και προοδευτικούς.-

Τρίτη, 8 Μαρτίου 2011

Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη , 8-3-2011 Ημέρα της γυναίκας *

Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη , 8-3-2011 Η Ημέρα της γυναίκας :

, :
:
** Ο Γιατρός δεν πρέπει να συμπεριφέρεται "τεχνικός" και να αντιμετωπίζει τους αρρώστους σαν ¨"αντικείμενου έχουν ανάγκη επισκευής-Αλλά να θεραπεύει τους αρρώστους με τις ιατρικές του γνώσεις και να συμπεριφέρεται σαν φιλόσοφος, με σύμπνοια, στην κατανόησή του πόνου και τα ψυχολογικά προβλήματα του αρρώστου, με αγάπη, αξιοπρέπεια και Ανθρωπιά , ώστε όλες οι φροντίδες του να επιτελούν Λειτούργημα.-

~ Kανένα φάρμακο δεν είναι αποτελεσματικό , αν ο γιατρός δεν σταλάζει μέσα του και μερικές σταγόνες από Αγάπη , Χαμόγελο . Κατανόηση, και συμπόνια προς τον άρρωστο .-

~ O Γιατρός είναι ένα πολύ τιμημένο και τιμώμενο πρόσωπο, είναι ένας άνθρωπος , που αξίζει περισσότερο από πολλούς άλλους .-

** Μεσσηνιακή Μάνη 1 , Τρίτη 8-3-2011 :
*** http://www.youtube.com/watch?v=UV3sQb4YzFs




** Η «Ομάδα Γυναικών Θεσσαλονίκης» για την ενδοοικογενειακή βία
Εκδήλωση με θέμα «Η ενδοοικογενειακή βία δεν είναι οικογενειακή υπόθεση» πραγματοποιήθηκε απόψε στο βιβλιοπωλείο «Ιανός», στη Θεσσαλονίκη.«Μείζον κοινωνικό πρόβλημα» που «συνιστά παραβίαση θεμελιωδών ανθρώπινων δικαιωμάτων» χαρακτήρισε το φαινόμενο της βίας κατά των γυναικών η Νίκη Γιάνναρη, μέλος της «Ομάδας Γυναικών Θεσσαλονίκης».«Μία από τις αιχμηρότερες εκφάνσεις του φαινομένου τη συναντούμε στην άσκηση βίας, στο πλαίσιο της οικογένειας (ενδοοικογενειακή βία), η οποία σπάνια δημοσιοποιείται, ακόμα σπανιότερα καταγγέλλεται και, κατά συνέπεια, δύσκολα εντοπίζεται και αντιμετωπίζεται» τόνισε η ομιλήτρια.Η κα Γιάνναρη ανέφερε ότι η έκταση και η οξύτητα του φαινομένου οδήγησαν το 1986 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην έκδοση σχετικού ψηφίσματος, το οποίο προβλέπει τη λειτουργία ενός κέντρου υποδοχής και φιλοξενίας κακοποιημένων γυναικών ανά 10.000 κατοίκους. Για την πόλη της Θεσσαλονίκης, είπε, ότι «δεν υπάρχει καμιά, ούτε καν στοιχειώδης δομή υποστήριξης». Επεσήμανε ότι η κακοποίηση των γυναικών δεν είναι μόνο σωματική, αλλά και ψυχολογική και οικονομική και σεξουαλική και αφορά σε όλα τα κοινωνικά, οικονομικά και μορφωτικά στρώματα και λειτουργεί ως «μηχανισμός ελέγχου και καθυπόταξης».Η ομιλήτρια έκανε ειδική αναφορά σε έκθεση του Ευρωβαρόμετρου (1999), σύμφωνα με την οποία: Μία στις 5 γυναίκες ζει με βίαιο σύντροφο, μία στις 2 γυναίκες που δολοφονούνται κάθε χρόνο έχει πέσει θύμα του συντρόφου της και μία στις 3 γυναίκες που φτάνουν στα επείγοντα περιστατικά νοσοκομείων έπεσε θύμα κακοποίησης από τον σύζυγο ή σύντροφό της.Στην εκδήλωση μίλησε, επίσης, η προϊσταμένη του Κέντρου Κοινωνικής Στήριξης (ΚΚΣ) Φοίνικα Θεσσαλονίκης του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΕΚΚΑ), ψυχολόγος Μαργαρίτα Κελεσή.Την εκδήλωση διοργάνωσε η «Ομάδα Γυναικών Θεσσαλονίκης», με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας. -

** ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ :
Τα 2/3 των αναλφάβητων του κόσμου είναι γυναίκες.
Κάθε χρόνο, 2 εκατομμύρια γυναίκες ηλικίας 5 έως 15 ετών γίνονται αντικείμενα εμπορικού σέξ.
Η βία στο σπίτι σκοτώνει περισσότερες γυναίκες σε κάθε χώρα, από ότι ο πόλεμος ή ο καρκίνος.
70% των πιο φτωχών του πλανήτη είναι γυναίκες.
Οι γυναίκες παράγουν τα μισά τρόφιμα της γής, αλλά κατέχουν μόνο το 2%.
Κοντά ένα τρίτο των γυναικών είναι άστεγες ή ζουν σε συνθήκες απαράδεκτες.
Κάθε λεπτό μία γυναίκα πεθαίνει επάνω στο τοκετό.
Το 2006, πέθαναν 1 εκατομμύριο γυναίκες από έιτζ, επειδή δεν είχαν καθόλου ιατροφαρμακευτική φροντίδα.
Τα δύο τρίτα της συνολικής εργασίας, μετρημένη σε εργατοώρες, παράγεται από γυναίκες, αλλά επωφελούνται μόνο το ένα δέκατο.
Μόνο 13 χώρες στις 193 έχουν έστω και το 25% των γυναικών κοινωνική ασφάλεια.
Στη Λιβερία, τρεις στις τέσσαρες γυναίκες έχουν βιαστεί.
Τριάντα εκατομμύρια γυναίκες της Ασίας, που πέφτουν θύματα μαυραγοριτών, υποχρεώνονται να γίνουν πόρνες.
Η οικογενειακή βία στο Πακιστάν προξενεί περισσότερα θύματα από τη μαλάρια, τον πόλεμο και τον καρκίνο.
Στην Γουατεμάλα, 2700 γυναίκες ή νεαρά κορίτσια δολοφονήθηκαν μέσα σε πέντε χρόνια και ο αριθμός αυξάνει κάθε χρόνο.
Η λίστα δε σταματάει εδώ, αλλά γιατί πρέπει να περιμένουμε μέχρι την 8η Μαρτίου του 2012, για να αναγγείλουμε την τραγική μοίρα της γυναίκας ;;

**Μεσσηνιακή Μάνη 2 , Τρίτη 8-3-2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=fxyhmWI2aO4 ,



** ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ :
Ποτέ χωρίς στηθόδεσμο
Υποχρεωμένες να φορούν σουτιέν είναι οι Γερμανίδες εργαζόμενες και μάλιστα με απόφαση δικαστηρίου. Αυτό συνέβη μετά από προσφυγή εργοδοτών και μάλιστα καθορίζεται και το χρώμα του στηθόδεσμου! Αντιδράσεις στη Γερμανία Το είχαν παρατραβήξει αυτές οι Γερμανίδες και ήρθε ο νόμος για άλλη μια φορά να τις συμμορφώσει. Τα αφεντικά πλέον από εδώ και πέρα μπορούν να υποχρεώνουν τις Γερμανίδες να φοράνε σουτιέν στην εργασία τους.
Αυτή ήταν η απόφαση που έλαβε ένα δικαστήριο στην Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία την περασμένη τετάρτη, μια απόφαση χωρίς νομικό προηγούμενο ακόμα και σε Αφρικανική χώρα.
Οι Γερμανίδες όμως δεν μπορούν να φορούν ένα οποιουδήποτε χρώματος σουτιέν… Είναι υποχρεωμένες αυτό να είναι λευκού χρώματος.
Το εργατικό δικαστήριο της Βόρειας Ρηνανίας-Βεστφαλίας προέβη σε αυτή την απόφαση κατά τη διάρκεια μιας υπόθεσης που αφορούσε κάποιες εργαζόμενες του προσωπικού ασφαλείας των αεροδρομίων οι οποίες δεν φορούσαν σουτιέν κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους. Η διοίκηση προσέφυγε στα εργατικά δικαστήρια και έτσι υπήρξε αυτή η απόφαση.
Όπως αναφέρει ο Γερμανικός τύπος η απόφαση ήταν μια ολοκληρωτική νίκη των εργοδοτών απέναντι στους εργαζόμενους.-

** ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗΤΙΚΗ :
Υποψήφιοι, από ένα πρόχειρο υπολογισμό 2700 γυναίκες,
Εξ αυτών, ο αριθμός των γυναικών; Βράσε ρύζι!Τώρα, θα μου πείτε τι ψάχνω; Στα κατεξοχήν «ανδρικά επαγγέλματα» να βρώ γυναίκες υποψήφιες, όταν στην βουλή η παρουσία των γυναικών πιάνει πάτο.-

**Πρέπει η γυναίκα να υποτάσσεται στον άντρα;
Ερώτηση: Πρέπει η γυναίκα να υποτάσσεται στον άντρα;
Απάντηση: Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα όσον αφορά το γάμο και επίσης την καθημερινή ζωή. Ο Θεός σχεδίασε την πράξη της υποταγής στη Γένεση. Στην αρχή, εφόσον δεν υπήρχε αμαρτία, δεν υπήρχε εξουσία στην οποία έπρεπε να υπακούει ο άνθρωπος παρά μόνο η εξουσία του Θεού. Όταν ο Αδάμ και η Εύα ανυπάκουσαν το Θεό, η αμαρτία μπήκε στον κόσμο και έκτοτε η εξουσία κρίθηκε αναγκαία. Έτσι, ο Θεός εγκαθίδρυσε την εξουσία που ήταν αναγκαία για να επιβάλει τους νόμους της γης και επίσης να μας εξασφαλίσει την προστασία που χρειαζόμασταν. Πρώτον, πρέπει να υποτασσόμαστε στο Θεό, γιατί αυτός είναι ο μόνος τρόπος να Τον υπακούμε αληθινά (Ιάκωβος 1:21 και Ιάκωβος 4:7). Στην Α` Κορινθίους 11:2-3, βρίσκουμε ότι ο άντρας πρέπει να υποτάσσεται στο Χριστό, όπως ο Χριστός υποτάχτηκε στο Θεό. Μετά το εδάφιο λέει ότι η γυναίκα πρέπει να ακολουθεί το παράδειγμά του και να υποτάσσεται στον άντρα. Άλλα εδάφια για την υποταγή του Χριστού στο Θεό βρίσκουμε στο Κατά Ματθαίο 26:39 και στο Κατά Ιωάννη 5:30. Η υποταγή είναι μια φυσική αντίδραση στην με αγάπη ηγεσία. Όταν ένας άντρας αγαπάει τη γυναίκα του όπως ο Χριστός αγάπησε την εκκλησία (Εφεσίους 5:25:33), τότε η υποταγή είναι μια φυσική αντίδραση από τη γυναίκα προς τον άντρα. Η ελληνική λέξη υποτάσσομαι δηλώνει μια συνεχόμενη πράξη. Αυτό σημαίνει ότι η υποταγή μας στο Θεό, στους ηγέτες, και στον σύζυγό μας δεν είναι μια πράξη που γίνεται μια φορά. Είναι μια συνεχής στάση του μυαλού μας, που γίνεται τρόπος συμπεριφοράς. Η υποταγή για την οποία μιλάει στην Εφεσίους 5 δεν μιλάει για μονόπλευρη υποταγή από έναν πιστό προς ένα αυταρχικό εγωιστικό άτομο. Η Βιβλική υποταγή έχει σχεδιαστεί για δυο γεμάτους από το Πνεύμα πιστούς που αμοιβαία παραδίδονται ο ένας στον άλλο και στο Θεό. Η υποταγή είναι πράξη αμφίδρομος. Η υποταγή είναι θέση τιμής και πληρότητας. Όταν μια γυναίκα έχει αγαπηθεί όπως ο Χριστός αγάπησε την εκκλησία, η υποταγή δεν είναι δύσκολη. Εφεσίους 5:24 λέει, «Όπως όμως η εκκλησία υποτάσσεται στο Χριστό». Αυτό το εδάφιο λέει ότι η γυναίκα πρέπει να υποτάσσεται στον άντρα της σε καθετί που είναι σωστό και νόμιμο. Έτσι, η σύζυγος δεν είναι υποχρεωμένη να παραβεί τους νόμους ή να παραμελήσει τη σχέση της με το Θεό.Η γυναίκα πλάστηκε από την πλευρά του Αδάμ. Όχι από το κεφάλι του για να τον κυβερνά, ούτε από τα πόδια του για να την ποδοπατά αυτός, αλλά από την πλευρά του για να είναι ίση με αυτόν, κάτω από το βραχίονά του για να την προστατεύει, και να ακούει την καρδιά του να την αγαπά. Η «υποτάσσεστε» στην Εφεσίους 5:21 είναι η ίδια λέξη όπως στο 5:22. Οι πιστοί πρέπει να υποτάσσονται ο ένας στον άλλο από σεβασμό στον Χριστό. Τα εδάφια 19-21 είναι όλα αποτέλεσμα του γεμίσματος με το Πνεύμα το Άγιο (5:18). Οι γεμάτοι με το Πνεύμα πιστοί πρέπει να λατρεύουν (5:19), να ευχαριστούν (5:20), και να υποτάσσονται (5:21). Ο Απόστολος Παύλος συνεχίζει τις σκέψεις του για τη γεμάτη με Άγιο Πνεύμα ζωή και την εφαρμογή της στους συζύγους στα εδάφια 22-23.-


**~** Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΟΠΩΣ ΞΕΤΥΛΙΓΕΤΑΙ :



** Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ :
Οι δραματικής έκτασης και έντασης αλλαγές που προκαλούνται, με την έναρξη του 21ου αιώνα, στην παγκόσμια σκηνή, δεν είναι δυνατόν να αφήσουν ανεπηρέαστη μια από τις βασικές λειτουργίες και θεσμούς της ανθρωπίνης κοινωνίας, την Εκπαίδευση. Είναι από τη φύση της η Εκπαίδευση πεδίο στο οποίο αντανακλάται κάθε κρίση και αλλαγή του κοινωνικού γίγνεσθαι. Η παγκοσμιοποίηση, ενώ δεν προσφέρει τίποτε σχεδόν από όσα ευαγγελίζεται, συνοδεύεται, καθώς προχωρά ακάθεκτη με:
1. Δραματικό εκφασισμό της κοινωνίας. Αυτό σημαίνει σταδιακή κατάρρευση ανθρωπίνων αξιών και ταυτόχρονη κατίσχυση διεθνών χρηματιστηριακών δεικτών, ενός χρηματιστηρίου, που όλο και περισσότερο μοιάζει με παγκόσμιο ληστρικό τζόγο, παρά με μέσο ανάπτυξης και κοινωνικής ευρωστίας. Στο εσωτερικό των κοινωνιών οι κυβερνώντες αποβαίνουν όλο και περισσότερο απλοί διαχειριστές και η Πολιτική υπάρχει για να εξυπηρετεί τις θελήσεις των διαφόρων «θυλάκων εξουσίας» και των «διαπλεκομένων συμφερόντων» τους, κυρίως οικονομικών. Η αξία άνθρωπος έχει πλέον χρηματιστηριακή αποτίμηση, καθώς και οι αξίες του ανθρωπισμού. Οι ζωτικής σημασίες για την κοινωνία έννοιες μπορούν να δηλώνονται με τις αντίθετές τους, υλοποιώντας έτσι, έναν από τους βασικούς οργουελιανούς εφιάλτες.

2. Ειδεχθή βία καθημερινή, τόσο από άτομα, όσο – και κυρίως – από τους ισχυρούς της πολιτικής, της οικονομίας και της θρησκείας, εναντίον αθώων πολιτών, λαών ή κοινωνικών ομάδων. Η ανθρωπότητα φαίνεται να παραπαίει ανάμεσα σε μεσσιανικές λογικές, μεσαιωνικό σκοταδισμό, σατανισμό, ανθρώπινη δουλεία πάσης φύσεως, λοιπά αντιανθρώπινα πρότυπα και αξίες, καθώς και ανήθικη εκμετάλλευση του παιδιού.
3. Αλόγιστη και ληστρική χρήση του φυσικού περιβάλλοντος και καταστροφή των φυσικών πλουτοπαραγωγικών πηγών, που δημιουργούν μια πολύ ζοφερή προοπτική για το μέλλον όχι μόνον της ανθρωπότητας, αλλά και του οικοσυστήματος στο σύνολό του.
Προς το τέλος του προηγούμενου αιώνα, η ανθρωπότητα απέκτησε από το χώρο της Επιστήμης και των εφαρμογών της επιστημονικής έρευνας δυο σημαντικούς συμμάχους:

Την ανάπτυξη και σταδιακή κατίσχυση της Υψηλής Τεχνολογίας και
Την ανάπτυξη της Έρευνας στον ανθρώπινο εγκέφαλο και το γενετικό μας υλικό (DNA)

Η σωστή αξιοποίηση προς όφελος του ανθρώπου αυτής της τεραστίων συνεπειών γνώσης και Υψηλής Τεχνολογίας ίσως αποβεί το βασικό όπλο – μαζί με την επιστροφή στις αξίες του Ελληνισμού (Carl Popper) – της ανθρωπότητας, που θα της επιτρέψει να συνεχίσει να υπάρχει ως τέτοια.
Αποτυχία του φεμινιστικού κινήματος

Η γυναίκα, ακόμα και στις προηγμένες χώρες δεν κατάφερε να μετέχει ισότιμα με τον άνδρα στο μορφωτικό αγαθό. Επομένως:
Οι γυναίκες συνεχίζουν να υφίστανται σωματική και ψυχολογική βία, τόσο στην οικογένεια όσο και στην ευρύτερη κοινωνία.
Δεν κατορθώθηκε η αναγνώριση της ισοτιμίας και ισονομίας για τον γυναικείο πληθυσμό στον πλανήτη.
Η ανεργία πλήττει κατά κύριο λόγο τις νέες γενιές και την γυναίκα.
Η διαφήμιση όταν δεν προβάλλει αρνητικά την γυναίκα, την μεταχειρίζεται με το παλιό στερότυπο της γυναίκας ως σκεύους ηδονής ή με το πρότυπο της «λολίτας». Η πηγή εδώ είναι στη Βίβλο (Βασ. 1 11:3), αφού εκεί αναφέρεται ότι ένας άνδρας επιτρέπεται, εφόσον μπορεί και θέλει, να έχει «ως και επτακόσιες γυναίκες».

Το μεγάλο πρόβλημα της γυναίκας είναι ψυχοδιανοητικό και καταλήγει πολιτικό, εφ’ όσον, αντί της γνώσης και της σοφίας, επιλέγει διάφορες στρατηγικές, οι οποίες σήμερα της υπαγορεύονται από τον (έντυπο και ηλεκτρονικό) Τύπο. Το γεγονός ότι δεν μπορεί να ξεπεράσει τα ψυχοδιανοητικά της σύνδρομα και επιλογές αναπαράγουν σταθερά την πολτική φύση του γυναικείου ζητήματος.
Αντί της συντροφικότητας, την συγκαλυμμένη ή απροκάλυπτη κυριαρχία και αντί αρχετύπων λειτουργιών, που στήριζαν και αναπαρήγαγαν την ιδιότητα του ανθρώπου, προτιμά την αποξένωση από αυτές, με αποτέλεσμα να βιώνει μια δραματική κρίση ταυτότητας· κι αντί της πραγματική ομορφιάς και λάμψης της φύσης της, να (αυτο-)προσδιορίζεται από τα πρότυπα της «γκλαμουριάς».
Η παγκοσμιοποίηση, ακυρώνει μαζί με την θηλυκότητα και τον αυθεντικό έρωτα και αποτιμά χρηματιστηριακά μια αισθητική, που υπαγορεύεται από τις βιομηχανίες και έναν χυδαίο έως διαστροφικό σεξισμό (βλ. συμπτώματα).-
Το ξεπέρασμα βρίσκεται: (α) στο να καταφέρει η γυναίκα να κατανοήσει και να αποδεχθεί τα χαρακτηριστικά και την αξία της φύσης της, όπως περιγράφονται από την Διοτίμα (Πλάτ. Συμπόσιον) και όπως διακηρύσσονται από την Αντιγόνη: «οὔτοι συνέχθειν, ἀλλὰ συμφιλεῖν ἔφυν», (β) στην στέρεα και ουσιαστική γνωστική της αναβάθμιση.
Για την γυναίκα δεν «ζητείται ελπίς». Θα μπορούσε να είναι η ελπίδα. Ζητείται Παιδεία.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ & ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Ας κοιτάξει κανείς μόνος του, εφόσον διαβάσει και τα κάτωθι περί γυναίκας στην αρχαιότητα, σε τι σημείο αντιχριστιανικής και αντίχριστου προπαγάνδας, μεροληπτικής ιστορίας, μονόπλευρης αντιμετώπισης, και εθελοτυφλισμού, προβαίνουν ορισμένοι κύκλοι φανατισμένων θρησκευτικά Εθνικών ή άθεων. Φυλλάδες που θέλουν αυτάρεσκα να φέρουν «σημάδια» και «σύμβολα» φωτός και «ιερής φλόγας» δεν αποτελούν τίποτα άλλο εκτός από φυλλάδες - δαυλούς ωσάν εκείνους τους ναζιστικούς που κατέκαιγαν όλα τα βιβλία και όλες τις θεωρίες που αντιτίθονταν στην ανωτερότητα της Άριας φυλής των. Δεν θα γίνονταν αναφορά στο θέμα «θέση της γυναίκας στην αρχαιότητα» αλλά όταν τέτοιες τρανές λυπηρές ανοησίες γράφονται σε «επιστημονικά» περιοδικά (αν ήσαν επιστημονικά, ας παρουσίαζαν και την θέση της γυναίκας στην αρχαιότητα [βλέπε και ιερή πορνεία]), τότε αντιλαμβάνεται κανείς ότι ο γράφων δεν μπορεί να μείνει με κλειστό το στόμα. Μάλιστα σε τέτοιου είδους περιοδικά γίνεται λόγος για την «έλλειψη παιδείας και ιδίως εκείνης της κλασσικής στο ρωμαίικο κράτος = Ελλάδα», χρησιμοποιώντας όσο γίνεται περισσότερο χλευαστικούς όρους. Αυτό εκμεταλλεύονται οι επιτήδειοι Εθνικοί και θα συμφωνήσει ο γράφων μαζί τους καθότι αν σήμερα όλοι οι Έλληνες ελάμβαναν κλασσική παιδεία θα ήταν αδύνατη για αυτούς η επιστροφή στον Εθνισμό, τουλάχιστον μέσα από έντυπα που στρεβλώνουν, διαγράφουν ή κοιτούν ξεχωριστά κομμάτια της ιστορίας του Ελληνικού έθνους. -
Ο Περικλής καθορίζει προς το τέλος του περίφημου επιταφίου του, καθορίζει την θέση και την συμπεριφορά των γυναικών της εποχής του. Ούτε λίγο ούτε πολύ, λέει σε αυτές να φροντίζουν να μην ακουσθεί το όνομά τους, ούτε για καλό ούτε για κακό μεταξύ των ανδρών. Τις περιορίζει δηλαδή με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο στην ανωνυμία του γυναικωνίτη.
Προσωπικότητα περιορισμένη πνευματικά, όπως πίστευαν οι αρχαίοι, η γυναίκα έχει σε όλη την περίοδο της αρχαιότητας, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, έναν ασφυκτικά στενό κύκλο δραστηριότητας, ένα λιλιπούτειο βασίλειο, το σπίτι της και την φροντίδα του. Αντίληψη που ξεκάθαρα διατυπώνει ο Ξενοφώντας στον «Οικονομικό» του. Παρουσιάζει εκεί το πορτραίτο της τέλειας Αθηναίας δέσποινας, που παραμένει αναλλοίωτο μέχρι την έλευση του Χριστιανισμού.
Αξίζει να παρακολουθήσουμε την ζωή της Αθηναίας του 5ου αιώνα (Χρυσός αιώνα Περικλή), σχηματίζοντας έτσι μια για γενική αντίληψη και για την κατάσταση στην οποία βρίσκονταν οι γυναίκες κατά την αρχαιότητα. Σε ορισμένες βέβαια πόλεις, όπως στην Σπάρτη, Γόρτυνα και Χίο , η κατάσταση ήταν διαφορετική και η πολιτεία αναγνώριζε μεγάλο κύκλο γυναικείας δραστηριότητας. Όμως αυτές ήταν απλές εξαιρέσεις, ενώ τον κανόνα αποτελούσε η ζωή της Αθηναίας, όπως την γνωρίζουμε από τα έργα ποιητών, ιστορικών, από τα αττικά αγγεία, που αναπαριστούν σκηνές από τον οικογενειακό βίο, και από επιτύμβιες στύλες.
ΔΙΑΡΚΗΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Σε όλη την ζωή της βρισκόταν υπό την εξουσία του πατέρα της ή του αδελφού της ή του συζύγου της. Κλεισμένη διαρκώς στο γυναικωνίτη, δεν μετείχε καθόλου στην κοινωνική ζωή της πόλεως ούτε μπορούσε να έχει γνώμη για βασικά θέματα του οίκου. Το νομικό αυτό καθεστώς διατηρήθηκε επί αιώνες. -

~** Μερική άποψη του όμορφου χωριού Αρφαρά Μεσσηνίας Καλαμάτας 2011 :
*** http://www.youtube.com/watch?v=EAMuPcN78Dg ,



~**ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ :
~** http://stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/5-6-2011.html , Στ΄ αγιάζι της καθημερινότητας Σαββατοκύριακο 5 και 6 Μαρτίου 2011 .-
~** http://dimmetoparfara.blogspot.com/2011/03/6-7-2011.html , Στ΄ αγιάζι της καθημερινότητας Κυριακή και Καθαρά Δευτέρα 6 , 7 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsarfara-stamos-dynami.blogspot.com/2011/03/7-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Καθαρά Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011 .-
~** http://snsstamoskal.blogspot.com/2011/03/8-3-2011.html , Στο αγιάζι της ενημέρωσης Τρίτη , 8-3-2011 Ημέρα της γυναίκας .-

** **ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ ΑΡΦΑΡΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 2010 :



** Επιθετικό παιχνίδι ζητά στη Σύνοδο ο Γ. Καρατζαφέρης
Να μπει τέλος στις αμυντικές τακτικές έναντι των Ευρωπαίων και να υιοθετηθεί επιθετικότερη στάση στη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωζώνης ζήτησε ο Γιώργος Καρατζαφέρης.-

** Εμμένουν οι μετανάστες στο Υπατία
Μήνυση κατά δύο μελών της επιτροπής αλληλεγγύης προς τους παράνομους μετανάστες του Μεγάρου Υπατία κατέθεσε ο διευθυντής της παθολογικής κλινικής του Ερυθρού Σταυρού, διότι εμπόδισαν 20 μετανάστες από το να λάβουν τροφή.-
Με άμεση απέλαση όλων των μεταναστών στις χώρες του , που συνεχίζουν την απεργία πείνας στο Υπατία ,εάν δεν δεχτούν τις κυβερνητικές τοποθετήσεις μέχρι αύριο το βράδυ ...
ΤΟ κτήριο Υπατία ..... : Το πρόσφατα ανακαινισμένο Μέγαρο Υπατία, συνολικά 1.240 τετραγωνικών μέτρων και τεσσάρων ορόφων, είναι κτισμένο στις αρχές του 20ου αιώνα από έναν εκ των κορυφαίων Ελλήνων αρχιτεκτόνων, Αλέξανδρο Νικολούδη. Το κτήριο βρίσκεται απέναντι από το Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών και αποτελεί ένα από τα ελάχιστα δείγματα της Γαλλικής neo-baroque στην Αθήνα. Είναι επίσης πολύ κοντά στην Πλατεία Αιγύπτου, και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.-
**

** Αναβλήθηκε για τον Ιούνιο η δίκη του Ζακ Σιράκ
Για τον Ιούνιο αναβλήθηκε η δίκη του πρώην προέδρου της Γαλλίας Ζακ Σιράκ, ο οποίος κατηγορείται για διαφθορά, καθώς το δικαστήριο δέχτηκε να εξεταστεί μια συνταγματική προσφυγή που κατατέθηκε από έναν από τους συνηγόρους υπεράσπισης.-

**Έξι νεκροί από πυρκαγιά σε κινεζικό κατάστημα στο Αιγάλεω
Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε πολυώροφο κινεζικό κατάστημα με είδη ρουχισμού στη συμβολή των οδών Ελευθερίου Βενιζέλου και Κανάρη στην Αγία Βαρβάρα του Αιγάλεω. Η πυροσβεστική εντόπισε έξι απανθρακωμένα πτώματα μέσα στο κτίριο.-

** Υπ. Υγείας: Άμεση μεταφορά των απεργών πείνας σε νοσοκομεία
Με ανακοίνωσή του το Υπουργείο Υγείας λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών, σε συνδυασμό με την επιδείνωση της υγείας των μεταναστών και την απειλή για την ίδια τη ζωή τους, ζητά να μεταφερθούν όλοι οι μετανάστες σε νοσοκομεία του ΕΣΥ.-

** Λευκό τοπίο σε μεγάλο κομμάτι της χώρας
Στα λευκά έχει ντυθεί το μεγαλύτερη μέρος της ηπειρωτικής χώρας ανήμερα της Καθαράς Δευτέρας, μετατρέποντας σε κανονικό... Γολγοθά την επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου. Προβλήματα και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο.-

**ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ -ΔΙΑΔΡΟΜΗ Καλαμάτα -Μεσσηνιακή Μάνη -Λακωνική Μάνη -Γύθειο -Σκάλα Λακωνίας -Γεράκι - Ι.Μονή Αγίων 40ράκοντα μαρτύρων (παραμονή εορτής ) -ΣΠΑΡΤΗ-ΤΡΙΠΟΛΗ -ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 8-3-2011 :Σχετικά μικρά βίντεο δείτε :

~* Μεσσηνιακή Μάνη 3 , 8-3-2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=hABO0EA7Hag ,



~** Μεσσηνιακή Μάνη 4 , 8-3-2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=bERVSGsSPQI ,



~* Μεσσηνιακή Μάνη 5 , 8-3-2011 :
** http://www.youtube.com/watch?v=8pFmSrninH8 ,



**Oι πρωταγωνιστές του αλαλούμ της Μαλακάσας
Χρειάστηκε μια βραχείας διάρκειας έντονη χιονόπτωση, για να αποκαλυφθεί η ένδεια αλλά και η προχειρότητα, με την οποία η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αντιμετώπισε την ασφυξία που προκλήθηκε στον κόμβο της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, στο ύψος της Μαλακάσας, και ακινητοποίησε για περισσότερες από έξι ώρες χιλιάδες αυτοκίνητα.-
Παράλληλα, αποκαλύφθηκε σε όλο της το μεγαλείο η ανεπάρκεια της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας υπό την επωνυμία «Νέα Οδός Α.Ε.», η οποία επέρριψε τις ευθύνες στην... Τροχαία και τον κυκλοφοριακό φόρτο.Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Την περασμένη Παρασκευή, η Ζούγλα , είχε επικοινωνήσει με τον γ.γ. Πολιτικής Προστασίας, Θεόδωρο Μπούφη, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι η Υπηρεσία βρισκόταν σε πλήρη ετοιμότητα, προκειμένου να αποφευχθεί και το παραμικρό ενδεχόμενο αποκλεισμού του εθνικού οδικού δικτύου.-
Ωστόσο, τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ διαφορετικά. Οι υπεύθυνοι πιάστηκαν... στον ύπνο, παρά το γεγονός ότι γνώριζαν ήδη από την περασμένη Πέμπτη, οπότε εκδόθηκε το σχετικό δελτίο από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία, για τη ραγδαία επιδείνωση του καιρού και τα ακραία καιρικά φαινόμενα.-
Οργισμένη παρέμβαση Ρέππα
Όπως ήταν φυσικό, οι φωνές διαμαρτυρίας χιλιάδων αγανακτισμένων πολιτών, οι οποίοι βίωσαν επί ώρες την Καθαρά Δευτέρα την ταλαιπωρία στη Μαλακάσα, έφθασαν μέχρι το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Δημήτρης Ρέππας, φανερά ενοχλημένος, έδωσε εντολή να τεθούν σε διαθεσιμότητα δύο ανώτεροι υπάλληλοι του υπουργείου, οι οποίοι επόπτευαν τις επιχειρήσεις για την αντιμετώπιση των επικίνδυνων καιρικών φαινομένων.Παράλληλα, ζήτησε την άμεση παρέμβαση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ιωάννη Τέντε, προκειμένου να διερευνηθεί εάν υπάρχουν ποινικές ευθύνες σχετικά με τα όσα έλαβαν χώρα τη νύχτα της Καθαράς Δευτέρας στη Μαλακάσα. Συγκεκριμένα, ο κ. Ρέππας ζήτησε από τον κ. Τέντε «τη διερεύνηση προς πάσα κατεύθυνση» για «τυχόν υπάρχουσες ποινικές ευθύνες από πράξεις και παραλείψεις ιδιωτών και υπηρεσιακών παραγόντων που συνετέλεσαν στην έκθεση πολιτών σε κίνδυνο, με τον αποκλεισμό τους σε χαμηλές θερμοκρασίες». Ταυτόχρονα, απέστειλε έγγραφο προς τον γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, Λέανδρο Ρακιντζή, προκειμένου να διερευνηθεί «αν οι πάσης φύσεως αρμόδιοι ενήργησαν σωστά και βάσει σχεδίου για την αντιμετώπιση των χθεσινών προβλημάτων».-
Στο «μικροσκόπιο» οι ενέργειες της «Νέας Οδού Α.Ε.»Ωστόσο, ο υπουργός Υποδομών δεν σταμάτησε εκεί. Απέστειλε κατεπείγουσα επιστολή και στην παραχωρησιούχο εταιρεία, «Νέα Οδός Α.Ε.», η οποία, βάσει της σύμβασης που είχε υπογράψει επί υπουργίας στο πρώην ΠΕΧΩΔΕ του Γιώργου Σουφλιά, έχει την αποκλειστική ευθύνη για τον αποχιονισμό του εθνικού οδικού δικτύου και συγκεκριμένα στον άξονα Μεταμόρφωσης – Σκάρφειας. Σημειώνεται ότι η εταιρεία διατηρεί σταθμό αποχιονισμού μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από τον σταθμό των διοδίων στις Αφίδνες. Αναλυτικά, ο κ. Ρέππας ζητεί εξηγήσεις για «το αναλυτικό επιχειρησιακό σχέδιο που υπήρχε εν όψει κακοκαιρίας, προκειμένου να διαπιστωθεί αν ήταν επαρκές και εάν εφαρμόστηκε».-
«Φταίει ο φόρτος και η Τροχαία» απάντησε η «Νέα Οδός Α.Ε.»Εν τω μεταξύ, η κοινοπραξία «Νέα Οδός Α.Ε.», που διαχειρίζεται τους αυτοκινητοδρόμους Μεταμόρφωση - Σκάρφεια και Σκάρφεια - Ράχες, απάντησε, τονίζοντας ότι δεν είναι υπεύθυνη για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί του αυτοκινητοδρόμου. Σε ανακοίνωσή της χρέωσε την ασφυξία που προκλήθηκε στη Μαλακάσα τόσο στην Τροχαία όσο και στον κυκλοφοριακό φόρτο. «Η ελληνική Τροχαία προχώρησε σε απαγόρευση της κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων μόλις στις 23:30 το βράδυ της Καθαράς Δευτέρας. Παράλληλα, σημαντικός αριθμός ιδιωτικών οχημάτων ακινητοποιήθηκαν λόγω μηχανικών προβλημάτων» σημειώνει η κοινοπραξίαΚαι προσθέτει: «Όλα αυτά συνέβησαν την ώρα που ο κυκλοφοριακός φόρτος από την επιστροφή των εκδρομέων του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας έφτασε τον μέγιστο αριθμό των 12.000 οχημάτων ανά ώρα και ταυτόχρονα με την εκδήλωση των πλέον έντονων καιρικών φαινομένων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύνολο των οχημάτων που επέστρεψαν ανέρχεται σε 89.000, εκ των οποίων τα 64.000 (71,6%) επέστρεψαν το χρονικό διάστημα που εκδηλώθηκαν τα έντονα καιρικά φαινόμενα». Το πιο εξοργιστικό, ωστόσο, είναι ότι η κοινοπραξία δηλώνει χαρακτηριστικά: «Επιπλέον, πρέπει για μία ακόμη φορά να τονιστεί ότι η Νέα Οδός δεν είναι υπεύθυνη για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί του αυτοκινητοδρόμου». Σύμφωνοι. Δεν είναι υπεύθυνη για την κυκλοφοριακή ρύθμιση, αλλά είναι απολύτως υπεύθυνη για την άμεση κινητοποίηση των μηχανημάτων αποχιονισμού, προκειμένου να αποφευχθεί κυκλοφοριακό χάος σε έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και μάλιστα σε ημέρα που εκδηλώνονται ακραία φαινόμενα. Δεν το λέμε εμείς, αλλά οι συμβάσεις που υπέγραψε η «Νέα Οδός».-
Η ταυτότητα της κοινοπραξίας
Τρεις κατασκευαστικές εταιρείες συναποτελούν την κοινοπραξία «Νέα Οδός Α.Ε.»: • ΓΕΚ Τέρνα• Ferrovial Agroman• Dragados Η κοινοπραξία ιδρύθηκε στις 19 Δεκεμβρίου του 2007 και το 2008 συνήφθη η σύμβαση κατασκευής, παραχώρησης και εκμετάλλευσης των οδικών αξόνων Μεταμόρφωσης - Σκάρφειας και Σκάρφειας – Ραχών με το πρώην Υπουργείο Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων.-
Στο μετοχικό κεφάλαιο της «ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ Α.Ε» συμμετέχουν οι Γ. Περιστέρης, Ν. Κάμπας και Μ. Κάμπα. Παράλληλα, η εταιρεία DAGRADOS είναι ισπανικών συμφερόντων και θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες κατασκευαστικές εταιρείες της Ισπανίας. Η Ferrovial Agroman, η οποία συμμετέχει, επίσης, στην κοινοπραξία, είναι κι αυτή κατασκευαστική εταιρεία μεγάλου διαμετρήματος με έδρα τη Μαδρίτη και οι δραστηριότητες της καλύπτουν με θυγατρικές το σύνολο της Ευρώπης, καθώς και μεγάλο μέρος του λεγόμενου τρίτου κόσμου. Στην κοινοπραξία «Νέα Οδός» το μετοχικό κεφάλαιο μοιράζονται, με ισόποσα ποσοστά, η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ (33,33%), η Sintra (Ferrovial 33,34%) και η DRAGADOS (Gruppo ACS 33,33%).-

**~** Μεσσηνιακή Μάνη 6 , 8-3-2011 :

** http://www.youtube.com/watch?v=iA_eGZOJ6Nw ,


**

Δεν υπάρχουν σχόλια: